stichting 't oude kinderboek stichting 't oude kinderboek

Erfgoedvrijwilliger worden

Zoekt u een uitdaging? Houdt u van oude kinderboeken? Vindt u het leuk om met mensen te werken? Kunt u met een computer werken en heeft u een paar uurtjes per week over die u op een leuke manier wilt besteden? Word zonder dralen vrijwilliger bij StOK!

Vrijwilligers verzorgen de ontvangst, selectie en doorvoer van boeken. Ze registreren, administreren en restaureren. Ze geven leiding, verzorgen exposities, vitrines, lezingen en rondleidingen en ontvangen met veel plezier leners, lezers en andere geïnteresseerden.

U bepaalt zelf in overleg met de coördinator hoeveelheid tijd u er in wilt steken. Het werk wordt niet betaald, maar u werkt met leuke collega’s aan belangrijke en gewaardeerde doelen. Voor meer informatie en contact:

Paul Feelders, coördinator bereikbaar via info@stichtingtoudekinderboek.nl

Momenteel zijn er vacatures voor:

•   medewerkers PR-taken

•   medewerkers inhoudelijke taken