stichting 't oude kinderboek stichting 't oude kinderboek

Boeken vinden

Om te weten of een boek bestaat en of het aanwezig is in de collectie van StOK gaat u voor een rap resultaat naar de website van de Bibliotheek Deventer. Ook kunt u terecht op de website van de Koninklijke Bibliotheek. StOK biedt daarenboven een zoekservice: zoekt u een boek waarvan u de titel of de naam van de auteur bent vergeten, stuur ons dan een korte beschrijving van wat u zich herinnert van dat boek en wij gaan voor u op zoek.

Bibliotheek Deventer: Ga naar de website van Bibliotheek Deventer en zoek op titel of schrijver. U ziet direct of een boek ter inzage is of geleend kan worden. Expliciet in onze collectie zoeken kan via respectievelijk de knoppen Collectie, Zoeken in Collectie en Catalogus StOK.

Koninklijke Bibliotheek: Ga naar de website van de Koninklijke Bibliotheek en vul bij Zoeken de titel in van het gewenste boek of een kernwoord uit die titel. Daarachter plaatst u de code 'en reg 12'. Helaas zijn nog niet alle titels van StOK toegevoegd aan deze vindplaats. Voor vragen kunt u contact opnemen met StOK.

Schermafbeelding 2020 11 16 om 14.02.33